Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243
Title: Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю
Other Titles: Развитие исследовательских умений студентов как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей естественного профиля
The development of student research skills as a part of professional preparing ation of future teachers of sciences
Authors: Степанюк, Алла Василівна
Москалюк, Наталія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Степанюк, А. В. Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю / А. В. Степанюк, Н. В. Москалюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 33-38.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: вміння
дослідницьке вміння
компетентність
вища школа
Abstract: Розкрито основні підходи до формування дослідницьких умінь студентів (компетентнісний та «навчання через дослідництво»). Визначено й охарактеризовано специфічні принципи проектування навчальної діяльності із формування дослідницьких умінь, за основу систематизації яких узято освітню діяльність студента. Висвітлено особливості організації науково орієнтованого навчання. Запропоновано модель формування дослідницьких умінь майбутніх вчителів у процесі вивчення біологічних дисциплін, яка включає два взаємопов’язані шляхи реалізації проблеми: непрямий та прямий.
Раскрыто основные подходы к формированию исследовательских умений студентов (компетентностной и «обучение через исследование»). Определены и охарактеризованы специфические принципы проектирования учебной деятельности по формированию исследовательских умений, в основу систематизации которых положена учебная деятельность студента. Освещены особенности организации научно ориентированного обучения. Предложена модель формирования исследовательских умений будущих учителей в процессе изучения биологических дисциплин, которая включает два взаимосвязанные пути решения проблемы: непрямой и прямой.
Basic approaches to the formation of students’ research skills (competence «learning through research activities») have been revealed. Specific principles of educational activities design in formation of research skills have been determined and characterized. Students’ educational work has been taken as a basis for the systematization of research skills. The authors highlight the peculiarities of the organization of scientific oriented education. Model of formation of future teachers’ research skills during the study of biological disciplines, which includes two interrelated ways of the problem realization (direct and indirect) has been offered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanyk_Moskalyk.pdf124,81 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.