Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243
Назва: Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю
Інші назви: Развитие исследовательских умений студентов как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей естественного профиля
The development of student research skills as a part of professional preparing ation of future teachers of sciences
Автори: Степанюк, Алла Василівна
Москалюк, Наталія Володимирівна
Бібліографічний опис: Степанюк, А. В. Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю / А. В. Степанюк, Н. В. Москалюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 33-38.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вміння
дослідницьке вміння
компетентність
вища школа
Короткий огляд (реферат): Розкрито основні підходи до формування дослідницьких умінь студентів (компетентнісний та «навчання через дослідництво»). Визначено й охарактеризовано специфічні принципи проектування навчальної діяльності із формування дослідницьких умінь, за основу систематизації яких узято освітню діяльність студента. Висвітлено особливості організації науково орієнтованого навчання. Запропоновано модель формування дослідницьких умінь майбутніх вчителів у процесі вивчення біологічних дисциплін, яка включає два взаємопов’язані шляхи реалізації проблеми: непрямий та прямий.
Раскрыто основные подходы к формированию исследовательских умений студентов (компетентностной и «обучение через исследование»). Определены и охарактеризованы специфические принципы проектирования учебной деятельности по формированию исследовательских умений, в основу систематизации которых положена учебная деятельность студента. Освещены особенности организации научно ориентированного обучения. Предложена модель формирования исследовательских умений будущих учителей в процессе изучения биологических дисциплин, которая включает два взаимосвязанные пути решения проблемы: непрямой и прямой.
Basic approaches to the formation of students’ research skills (competence «learning through research activities») have been revealed. Specific principles of educational activities design in formation of research skills have been determined and characterized. Students’ educational work has been taken as a basis for the systematization of research skills. The authors highlight the peculiarities of the organization of scientific oriented education. Model of formation of future teachers’ research skills during the study of biological disciplines, which includes two interrelated ways of the problem realization (direct and indirect) has been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanyk_Moskalyk.pdf124,81 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.