Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24688
Название: Формування саморегуляційних умінь педагогів: тренінг онлайн і тренінг офлайн
Другие названия: Formation of Self-regulatory Skills of Teachers: Training Online and Training Offline
Авторы: Сеньовська, Надія Леонідівна
Нестайко, Ірина Миколаївна
Библиографическое описание: Сеньовська Н. Л., Нестайко І. М. Формування саморегуляційних умінь педагогів: тренінг онлайн і тренінг офлайн // Virtus : Scientific Journal. 2021. № 59 (December). P. 25–29
Дата публикации: 2021
Издательство: Center of Modern Pedagogy "Learning Without Borders"
Ключевые слова: тренінгове заняття
психокорекційний тренінг
методичний тренінг
training session
psycho-correctional training
methodical training
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено порівняльний аналіз тренінгових занять «Секрети професійної саморегуляції педагога» для учителів, які планувалося реалізувати в аудиторному та дистанційному форматі. Метою роботи є характеристика практичного досвіду підготовки та проведення методичних тренінгів для працівників освіти онлайн та офлайн. Авторами вивчено досвід теоретичного обґрунтування й розробки різних видів тренінгових занять. Аналіз тренінгів здійснено за такими атрибутами: тема, мета, завдання, засоби, група, приміщення, тренер, структура і тривалість заняття, правила роботи, інтерактивні методи навчання, атмосфера (взаємодії та спілкування), оцінювання ефективності.
The article provides a comparative analysis of training sessions “Secrets of professional self-regulation of teachers” for teachers, which were planned to be implemented in classroom and distance format. The purpose of the work is to characterize the practical experience of preparing and conducting methodological trainings for educators online and offline. The authors studied the experience of theoretical substantiation and development of different types of training sessions. The analysis of trainings was carried out according to the following attributes: topic, purpose, tasks, means, group, premises, coach, structure and duration of classes, rules of work, interactive teaching methods, atmosphere (interaction and communication), performance evaluation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24688
ISSN: 2415-3133
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Senjovska.pdf1,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.