Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246
Title: Основні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школи
Other Titles: Основные направления подготовки будущего учителя к работе в условиях профильной школы
The main areas of future teacher training to work in a school profile
Authors: Кондратюк, Вікторія Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Кондратюк, В. В. Основні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школи / В. В. Кондратюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 50-55.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: підготовка
профільне навчання
професійна підготовка
готовність
сфера діяльності особистості
Abstract: Розкрито суть основних понять, які визначають основні напрямки підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах профільної школи. Показано, що центральним елементом професійної підготовки є «готовність». Розкрито та охарактеризовано основні компоненти готовності майбутніх вчителів до профільного навчання учнів: потрібнісно-мотиваційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний.
Определены ключевые понятия, определяющие основные направления подготовки будущих учителей к работе в условиях профильной школы. Показано, что центральным элементом профессиональной подготовки является «готовность». Раскрыто и охарактеризованы основные компоненты готовности будущих учителей к профильному обучению учащихся: потребностно-мотивационный, операционно-деятельностный, рефлексивно-оценочный.
The article deals with the revealing of the essence of the main notions determining basic directions of future teachers training to setting about their work in vocational technical school. The notion “availability» has been defined as a central element of occupational training. Basic components of a future teacher availability to vocational training of pupils such as motivational, operational and reflexive-evaluative have been defined and characterized.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondratyk.pdf131,33 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.