Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246
Назва: Основні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школи
Інші назви: Основные направления подготовки будущего учителя к работе в условиях профильной школы
The main areas of future teacher training to work in a school profile
Автори: Кондратюк, Вікторія Вікторівна
Бібліографічний опис: Кондратюк, В. В. Основні напрямки підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах профільної школи / В. В. Кондратюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 50-55.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: підготовка
профільне навчання
професійна підготовка
готовність
сфера діяльності особистості
Короткий огляд (реферат): Розкрито суть основних понять, які визначають основні напрямки підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах профільної школи. Показано, що центральним елементом професійної підготовки є «готовність». Розкрито та охарактеризовано основні компоненти готовності майбутніх вчителів до профільного навчання учнів: потрібнісно-мотиваційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний.
Определены ключевые понятия, определяющие основные направления подготовки будущих учителей к работе в условиях профильной школы. Показано, что центральным элементом профессиональной подготовки является «готовность». Раскрыто и охарактеризованы основные компоненты готовности будущих учителей к профильному обучению учащихся: потребностно-мотивационный, операционно-деятельностный, рефлексивно-оценочный.
The article deals with the revealing of the essence of the main notions determining basic directions of future teachers training to setting about their work in vocational technical school. The notion “availability» has been defined as a central element of occupational training. Basic components of a future teacher availability to vocational training of pupils such as motivational, operational and reflexive-evaluative have been defined and characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/246
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kondratyk.pdf131,33 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.