Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25497
Title: Медіація рекламних текстів як засіб формування у студентів міжкультурної комунікативної компетентності
Authors: Руснак, Д. А.
Смірнова, М. Р.
Матвєєва, О. О.
Bibliographic description (Ukraine): Руснак Д. А., Смірнова М. Р., Матвєєва О. О. Медіація рекламних текстів як засіб формування у студентів міжкультурної комунікативної компетентності // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (19 травня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 48-50
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25497
Appears in Collections:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Files in This Item:
File SizeFormat 
rusnak.pdf627,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.