Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25497
Назва: Медіація рекламних текстів як засіб формування у студентів міжкультурної комунікативної компетентності
Автори: Руснак, Д. А.
Смірнова, М. Р.
Матвєєва, О. О.
Бібліографічний опис: Руснак Д. А., Смірнова М. Р., Матвєєва О. О. Медіація рекламних текстів як засіб формування у студентів міжкультурної комунікативної компетентності // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (19 травня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 48-50
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25497
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
rusnak.pdf627,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.