Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25919
Название: | Аксіологічний підхід як методологічний орієнтир у підготовці майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я |
Авторы: | Мешко, Галина Михайлівна Мешко, Олександр Іванович |
Библиографическое описание: | Мешко Г., Мешко О. Аксіологічний підхід як методологічний орієнтир у підготовці майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 337–339 |
Дата публикации: | 13-мая-2022 |
Издательство: | Вектор ; ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25919 |
Располагается в коллекциях: | Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Meshko_Meshko.pdf | 524,76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.