Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26014
Назва: Технологія «Музейна педагогіка» як складова культурно-освітнього процесу
Автори: Петришин, Людмила Йосипівна
Бібліографічний опис: Петришин Л. Й. Технологія «Музейна педагогіка» як складова культурно-освітнього процесу // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 09-10 черв., 2022). Тернопіль : ТОКІППО, 2022. C. 128-131
Дата публікації: 9-чер-2022
Видавництво: ТОКІППО
Ключові слова: культурно-освітній процес
технологія
музейна педагогіка
освітня діяльність
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано технологію «музейна педагогіка» як окрему інноваційну освітню технологію, що має вагоме значення в системі освіти та сприяє всебічному та соціокультурному розвитку особистості, активному пізнанню навколишнього світу та історії. Обґрунтовано «музейну педагогіку» як технологію, що ґрунтується на музеєзнавстві, педагогіці і психології, які розглядають музеї як освітні системи. Визначено, що через свій міждисциплінарний характер музейна педагогіка оперує категоріями музеєзнавства та психолого-педагогічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26014
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryshyn_LJ_zb.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.