Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/263
Title: Філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої педагогічної освіти США та України
Other Titles: Философско-теоретические основы становления и развития высшего педагогического образования США и Украины
Philosophical and theoretical foundations of formation and development of higher education in the USA and Ukraine
Authors: П’ятакова, Галина Павлівна
Данилишена, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): П'ятакова, Г. П. Філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої педагогічної освіти США та України / Г. П. П'ятакова, Т. М. Данилишена // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 151-157.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: прагматизм
конструктивізм
прогресивізм
біхевіоризм
реконструктивізм
соціал-реконструктивізм
навчально-виховний процес
Abstract: Розглянуто філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої освіти США та України у контексті педагогічної підготовки студентів. Обґрунтовано особливості діяльності майбутнього педагога за філософією прагматизму, конструктивізму, прогресивізму, біхевіоризму, реконструктивізму, соціал-реконструктивізму.
Рассмотрены философско-теоретические основы становления и развития высшего образования США и Украины в контексте педагогической подготовки студентов. Обоснованы особенности деятельности будущего педагога за философией прагматизма, конструктивизма, прогресевизма, прогрессевизма, бихевиоризма, реконструктивизма, социал-реконструктивизма.
The article considers philosophic-theoretical foundations of formation and development of higher education in the USA and Ukraine in context of pedagogical students’ preparation. It substantiates the peculiarities of future teacher activity for philosophy of pragmatism, constructivism, progressivism, behaviourism, reconstructivism, social- reconstructivism.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/263
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pjatakova_Danulushena.pdf141,68 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.