Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/263
Назва: Філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої педагогічної освіти США та України
Інші назви: Философско-теоретические основы становления и развития высшего педагогического образования США и Украины
Philosophical and theoretical foundations of formation and development of higher education in the USA and Ukraine
Автори: П’ятакова, Галина Павлівна
Данилишена, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: П'ятакова, Г. П. Філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої педагогічної освіти США та України / Г. П. П'ятакова, Т. М. Данилишена // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 151-157.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: прагматизм
конструктивізм
прогресивізм
біхевіоризм
реконструктивізм
соціал-реконструктивізм
навчально-виховний процес
Короткий огляд (реферат): Розглянуто філософсько-теоретичні засади становлення й розвитку вищої освіти США та України у контексті педагогічної підготовки студентів. Обґрунтовано особливості діяльності майбутнього педагога за філософією прагматизму, конструктивізму, прогресивізму, біхевіоризму, реконструктивізму, соціал-реконструктивізму.
Рассмотрены философско-теоретические основы становления и развития высшего образования США и Украины в контексте педагогической подготовки студентов. Обоснованы особенности деятельности будущего педагога за философией прагматизма, конструктивизма, прогресевизма, прогрессевизма, бихевиоризма, реконструктивизма, социал-реконструктивизма.
The article considers philosophic-theoretical foundations of formation and development of higher education in the USA and Ukraine in context of pedagogical students’ preparation. It substantiates the peculiarities of future teacher activity for philosophy of pragmatism, constructivism, progressivism, behaviourism, reconstructivism, social- reconstructivism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/263
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pjatakova_Danulushena.pdf141,68 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.