Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/265
Title: Проблема природоохоронного виховання учнівської молоді у працях вітчизняних педагогів 20-30-х років хх століття
Other Titles: Проблема природоохранного воспитания ученической молодежи в работах отечественных педагогов 20-30-х годов хх столетия
The problem of nature protective upbringing of schoolchildren in the works of home pedagogues of 20-30-ies of the xx century
Authors: Гнатів, Олена Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Гнатів, О. В. Проблема природоохоронного виховання учнівської молоді у працях вітчизняних педагогів 20-30-х років ХХ століття / О. В. Гнатів // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 163-168.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: педагоги-природознавці
природоохоронне виховання
учнівська молодь
охорона природи
Abstract: Розглянуто внесок вітчизняних педагогів 20–30-х років. XX ст. в теоретичну і практичну розробку проблеми природоохоронного виховання учнівської молоді. На підставі аналізу педагогічної спадщини відомих вчених зазначеного періоду окреслені конкретні шляхи та форми реалізації природоохоронного виховання учнів: наповнення шкільних підручників природоохоронним змістом, налагодження випуску брошур і книг, публікація науково-популярних статей природоохоронного спрямування, проведення тематичних прогулянок, екскурсій в природу, заняття в гуртках юних натураліст тощо.
Рассмотрен вклад отечественных педагогов 20–30х годов XX ст. в теоретическую и практическую разработку проблемы природоохранного воспитания ученической молодежи. На основании анализа педагогического наследия известных ученых отмеченного периода определенны конкретные пути и формы реализации природоохранного воспитания учеников: насыщение школьныых учебников природоохранным содержанием, выпуск брошюр и книг, публикация научно-популярных статей природоохранного направления, проведение тематических прогулок, экскурсий в природу, занятие в кружках юных натуралистов и т.д.
The contribution of home pedagogues of the 20-30-s of the XX century to the theoretical and practical development of the problem of nature protective upbringing of schoolchildren has been analysed in the article. On the basis of the carried investigation of the scientific works by famous scholars of the mentioned period exact ways and forms of nature protective upbringing of schoolchildren have been defined, namely: nature protective content supply in school textbooks, brochure, book publishing, as well as articles containing nature protective content, theme walks, excursions into nature, lessons at clubs of young naturalists etc.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/265
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gnativ.pdf135,71 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.