Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26817
Title: Формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки
Authors: Борин, Галина Василівна
Чайка, Володимир Мирославович
Bibliographic description (Ukraine): Борин Г. В., Чайка В. М. Формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки// International scientific innovations in human life : Proceedings of XIV International Scientific and Practical Conference (Manchester, United Kingdom 4-6 August 2022). Manchester, 2022. P. 211–214.
Issue Date: 4-Aug-2022
Keywords: майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
мотивація
художньо-конструктивна діяльність
заклад вищої освіти
діти дошкільного віку
творчість
Abstract: У дослідження проаналізовано особливості формування позитивної мотивації студентів до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок з приводу того, що художньо-конструктивна діяльність дітей базується на урахуванні індивідуальних особливостей дітей. Уточнено, що важливими напрямами підготовки студентів є формування позитивної мотивації на творчу взаємодію з дітьми, урахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти під час навчальної та творчої художньо- конструктивної діяльності.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26817
ISBN: 978-92-9472-195-2
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boryn_Chaika.pdf911,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.