Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2706
Title: Література і політика: поліаспектність соціального міфу в сатиричному політичному романі "Цінь Хуань Гонь" Г. Тарасюк
Authors: Ставнича, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Ставнича, О. Література і політика: поліаспектність соціального міфу в сатиричному політичному романі "Цінь Хуань Гонь" Г. Тарасюк / О. Ставнича // Studia Methodologica : альманах / гол. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. Ю. Завадський. – Тернопіль : ТНПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 201-214. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 1-Apr-2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: Дослідження розкриває способи експлікації сучасною українською прозою міфічних політичних уявлень, розглядає специфіку міфологізовано-символічного художнього осмислення соціополітичної дійсності. За основу узято аналіз сатиричного політичного роману Г. Тарасюк «Цінь Хуань Гонь», в якому наявний політичний «революційний міф», соціальні міфи популізму, державництва та окциденталізму. Автор також акцентує подвійний (змістовий і формальний) вплив політизації на художній текст, що знаходить вираження у широкому використанні письменниками елементів публіцистичності, сатири, алегорії, абурдистських прийомів, символіки з соціально обумовленим підтекстом, загальному антиутопійному чи сатиричному пафосі творів, появі нових типів персонажів.
The investigation reveals modes of explication of mythical political concepts by modern Ukrainian prose, reviews specific of mythological-symbolic artistic interpretation of social-political reality. As a base is taken an analysis of satirical and political novel by G. Tarasyuk «Tsin' Huan' Gon'», where political ((revolution myth», social myths of populism, statehood and Europocentrism are present. Author also accentuates a double (substantial and formal) influence of politization on artistic text and it is expressed in writers ' usage of publicistic elements, satyr, allegory, absurdist methods, symbolic with socially conditioned subtext, general antiutopian or satiric message of the book, creative of new types ofpersonages.
Исследование раскрывает способы экспликации современной украинской прозой мифических политических представлений, рассматривает специфику мифологизирована-символического художественного осмысления социополитических действительности. За основу взят анализ сатирического политического романа Г. Тарасюк «Цинь Хуань Гонью», в котором имеется политический «революционный миф», социальные мифы популизма, государственности и антиокцидентализма. Автор также акцентирует двойной (содержательный и формальный) влияние политизации на художественный текст, находит выражение в широком использовании писателями элементов публицистичности, сатиры, аллегории, абурдистських приемов, символики с социально обусловленным подтекстом, общем антиутопийному или сатирическом пафосе произведений, появлению новых типов персонажей.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2706
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stavnycha_O.pdf359,62 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.