Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2709
Title: Проблема взаємозв'язку літератури й кінематографії у творчій спадщині Миколи Вінграновського та Дмитра Павличка
Authors: Трефяк, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Трефяк, Н. Проблема взаємозв'язку літератури й кінематографії у творчій спадщині Миколи Вінграновського та Дмитра Павличка / Н. Трефяк // Studia Methodologica : альманах / гол. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. Ю. Завадський. – Тернопіль : ТНПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 42-45. – Бібілогр. в кінці ст.
Issue Date: 1-Apr-2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті простежено особливості взаємозв 'язку літератури й кінематографії у творчій спадщині Миколи Вінграновського та Дмитра Павличка. Увага акцентується на таких творах Миколи Вінграновського, як „Низенько зав 'язана " та „Рік з Довженком ", а також критичній статті Дмитра Павличка „ Образ Довженка ".
This article deals with the peculiarities of correlation between literature and cinematography in the creative heritage of Mykola Vinhranovs'kyi and Dmytro Pavlychko. The attention is focused on such stories as "Lowly - Sied" and "A Year with Dovzhenko " and also on the critical article "The Image of Dovzhenko " by Dmytro Pavlychko.
В статье прослежены особенности взаимосвязи литературы и кинематографии в творческом наследие Николая Винграновского и Дмитрия Павличко. Внимание акцентируется на таких произведениях Николая Винграновского, как „Низенько завязанная" и „Год с Довженком", а также критической статье Дмитрия Павличка „ Образ Довженко".
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2709
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trefyak_N.pdf202,93 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.