Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27945
Назва: Освітня парадигма суспільства знань
Автори: Лещук, Галина Василівна
Сорока, Ольга Вікторівна
Бібліографічний опис: Лещук Г., Сорока О. Освітня парадигма суспільства знань // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія. Чернігів : Науково-освітній інно­ваційний центр суспільних трансформацій, 2022. С. 156–169.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Науково-освітній інно­ваційний центр суспільних трансформацій
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність понять «парадигма», «педагогічна парадигма», «освітня парадигма». Схарактеризовано традиційні та сучасні освітні парадигми. Простежено ґенезу становлення суспільства знань у науковій думці. Окреслено сутнісні характеристики суспільства знань у соціологічному, епістемологічному, економічному та політологічному ракурсах. Зроблено висновок, що парадигмальні зрушення в різних сферах життя суспільства, зокрема, освітній, є закономірним наслідком суспільних змін. З’ясовано, що суспільство знань є новим концептом, який з одного боку, утверджує пріоритетність знань, з іншого – продукує ризики, пов’язані з якістю цих знань та наслідками їхнього впливу на соціум. Зазначено, що особливості суспільства знань стосовно сфери освіти полягають у радикальній зміні ролі освіти та знань, що зумовлює необхідність розвитку особистісного потенціалу індивіда через застосування інноваційних освітніх технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27945
ISBN: 978-617-95224-1-3
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи з монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshyk_Soroka_Kol_mon.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.