Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/279
Title: Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників
Other Titles: Подготовка будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений пластического искусства в воспитании старших дошкольников
Complex use of plastic art works in senior preschool children education as part of general training of future tutors
Authors: Шиян, Богдан Михайлович
Галаманжур, Леся Людвігівна
Bibliographic description (Ukraine): Шиян, Б. М. Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників / Б. М. Шиян, Л. Л. Галаманжук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 58-65.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: дошкільні педагоги
система підготовки
світове пластичне мистецтво
виховання старших дошкільників
Abstract: Досліджено проблему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Виявлено важливість і необхідність такої підготовки, а також недостатню сформованість готовності студентів до реалізації на практиці зазначеного виду професійної діяльності. Обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність відповідної системи підготовки студентів у вирішенні поставлених завдань, реалізація якої сприяє суттєвому покращенню всіх компонентів готовності студентів до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.
Исследована проблема подготовки будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в воспитании старших дошкольников. Установлена важность и необходимость такой подготовки, а также недостаточная сформированность готовности студентов к реализации на практике указанного вида профессиональной деятельности. Обоснована и экспериментально проведена эффективность соответствующей системы подготовки студентов в решении поставленных задач, реализация которой способствует существенному улучшению всех компонентов готовности студентов к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в воспитании старших дошкольников.
The problem of future preschool teachers' training for complex use of plastic art works in senior preschool children education has been investigated. The importance and necessity of such training and insufficient readiness of students for realization in practice of this kind of professional work has been established. In this connection the efficiency of corresponding system of students' training in the decision of tasks in view has been generated, proved and experimentally checked up. The results testified that the realization of the suggested project promotes substantial improvement of all components of students' readiness to complex use of plastic art works in senior preschool children education.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/279
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shujan_Galamandcsyk.pdf358,89 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.