Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28281
Назва: | Парадигматика радості як дискурс і контекст: методологія шкільної літературної освіти в координатах метамодерності |
Автори: | Мацевко-Бекерська, Лідія Василівна |
Бібліографічний опис: | Мацевко-Бекерська Л. В. Парадигматика радості як дискурс і контекст: методологія шкільної літературної освіти в координатах метамодерності // Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 грудня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 48-52 |
Дата публікації: | 15-гру-2022 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28281 |
Розташовується у зібраннях: | Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Matsevko-Bekerska.pdf | 256,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.