Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28281
Назва: Парадигматика радості як дискурс і контекст: методологія шкільної літературної освіти в координатах метамодерності
Автори: Мацевко-Бекерська, Лідія Василівна
Бібліографічний опис: Мацевко-Бекерська Л. В. Парадигматика радості як дискурс і контекст: методологія шкільної літературної освіти в координатах метамодерності // Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 грудня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 48-52
Дата публікації: 15-гру-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28281
Розташовується у зібраннях:Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matsevko-Bekerska.pdf256,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.