Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28505
Название: Маркетингові підходи до надання послуг організаціями соціальної сфери
Авторы: Руденко, Наталія
Іонова, Ірина
Библиографическое описание: Руденко Н., Іонова І. Маркетингові підходи до надання послуг організаціями соціальної сфери // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 113-118
Дата публикации: 24-ноя-2022
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: соціальна сфера
організації соціальної сфери
маркетинг послуг
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено сутність соціальної сфери та специфіку її функціонування в ринкових умовах. Доведено актуальність застосування маркетингового підходу до управління організаціями соціальної сфери та надання ними послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28505
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rudenko.pdf129,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.