Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28505
Назва: Маркетингові підходи до надання послуг організаціями соціальної сфери
Автори: Руденко, Наталія
Іонова, Ірина
Бібліографічний опис: Руденко Н., Іонова І. Маркетингові підходи до надання послуг організаціями соціальної сфери // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 113-118
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: соціальна сфера
організації соціальної сфери
маркетинг послуг
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність соціальної сфери та специфіку її функціонування в ринкових умовах. Доведено актуальність застосування маркетингового підходу до управління організаціями соціальної сфери та надання ними послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28505
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko.pdf129,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.