Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647
Title: Маркетинг в Олімпійському спорті
Authors: Єднак, Валерій Дмитрович
Васірук, Михайло Степанович
Єднак, Д. В.
Bibliographic description (Ukraine): Єднак В., Васірук М., Єднак Д. Маркетинг в Олімпійському спорті // Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення : матеріали всеукраїнської наукової конференції (27 лютого 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 69-72
Issue Date: 27-Feb-2023
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: Маркетинг
Олімпійські ігри
олімпійський рух
Marketing
Olympic Games
olympic movement
Abstract: У цій статті досліджено питання місця, ролі і форм маркетингу в Олімпійському русі. Розглядається сучасна система прибутків Міжнародного олімпійського комітету.
This article examines the question of the place, role and forms of marketing in the Olympic Movement. The modern system of profits of the International Olympic Committee is considered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647
Appears in Collections:Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15_Yednak.pdf225,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.