Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647
Назва: Маркетинг в Олімпійському спорті
Автори: Єднак, Валерій Дмитрович
Васірук, Михайло Степанович
Єднак, Д. В.
Бібліографічний опис: Єднак В., Васірук М., Єднак Д. Маркетинг в Олімпійському спорті // Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення : матеріали всеукраїнської наукової конференції (27 лютого 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 69-72
Дата публікації: 27-лют-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: Маркетинг
Олімпійські ігри
олімпійський рух
Marketing
Olympic Games
olympic movement
Короткий огляд (реферат): У цій статті досліджено питання місця, ролі і форм маркетингу в Олімпійському русі. Розглядається сучасна система прибутків Міжнародного олімпійського комітету.
This article examines the question of the place, role and forms of marketing in the Olympic Movement. The modern system of profits of the International Olympic Committee is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28647
Розташовується у зібраннях:Олімпійський рух на теренах України – минуле та сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_Yednak.pdf225,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.