Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28724
Назва: Доцільність використання проблемного методу під час вивчення прикметника на уроках української мови
Автори: Дубровська, Кароліна
Криськів, Мирослава Йосипівна
Бібліографічний опис: Дубровська К., Криськів М. Доцільність використання проблемного методу під час вивчення прикметника на уроках української мови // Scientific research in the modern world : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference (April 6-8, 2023). Toronto : Perfect Publishing, 2023. P. 336-344.
Дата публікації: 6-кві-2023
Видавництво: Perfect Publishing
Ключові слова: проблемний метод
проблемно-пошукова діяльність
проблемна ситуація
українська мова
прикметник
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз використання проблемного методу навчання на уроках української мови, зокрема під час вивчення прикметника; розглянуто різноманітні підходи до визначення проблемно-пошукового методу навчання та визначено доцільність його використання. Запропоновано вправи та завдання із використанням проблемних питань та ситуацій, які сприяють розвитку пізнавального інтересу учнів, дають змогу удосконалювати вміння самостійно здобувати знання, глибше здійснювати підготовку до професійно зорієнтованого навчання в основній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28724
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dubrovska_Kryskiv.pdf965,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.