Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/292
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДідук-Ступ'як, Галина Іванівнаuk
dc.date.accessioned2011-10-03T13:01:55Z-
dc.date.available2011-10-03T13:01:55Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationДідук-Ступ'як, Г. І. Лінгвометодична проекція інноваційної технології поєднання різнотипових підходів вивчення мов у курсі "Українська мова" (за професійним спрямуванням) на неспеціальних факультетах вищих шкіл / Г. І. Дідук-Ступ'як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 135-141.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/292-
dc.description.abstractРозглянуто застосування інноваційної лінгвометодичної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі мовленнєвої підготовки майбутніх педагогів за Європейською кредитно – трансферною системою. Описано загальнометодологічні, педагогічні, психолінгвістичні, лінгвістичні, методичні основи впровадження курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» з акцентом на формуванні фахової комунікації майбутніх вчителів. Розкрито сутність феномена технології взаємодії різних парадигм мовленнєвого розвитку студентів згідно з вимогами Загальноєвропейських рекомендацій мовної освіти, яка полягає у застосуванні інтеграційного комплексу різноаспектного вивчення студентами лінгвістичного матеріалу в чотирьох видах мовленнєвої діяльності. З'ясовано глотодидактичний інструментарій здійснення процедури використання технології поєднання різних аспектів у становленні фахового мовлення. Запропоновано авторські альтернативні інтерактивні форми, методи і прийоми.en_US
dc.description.abstractРассматривается использование новой лингвометодической технологии интеракции различных подходов при формировании речевой профессиональной компетентности будущих педагогов в свете требований Европейской кредитно-трансферной системы. Обоснованы общеметодологические, педагогические, лингводидактические и лингвистические основы усовершенствования речи студентов в процессе изучения курса «Украинский язык профессионального направления». Определен глотодидактический инструментарий реализации процедуры по внедрению технологии взаимодействия различных аспектов в ходе развития коммуникативной компетентности будущих учителей. Предложены авторские интерактивные формы, методы и приемы.en_US
dc.description.abstractThe article describes the usage of the innovative linguomethodical interaction technology of different approaches to the process of the teachers-to-be speech training according to the European credit and transfer system. The methodical, pedagogical, psycological and linguistical basis of the course are studied. The didactic tool of the different aspects combining technology usage is figured out. The author’s alternative interactive forms and methods are offered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectінтеракціяen_US
dc.subjectлінгвометодична проекціяen_US
dc.subjectкредитно-трансферна системаen_US
dc.subjectрізнотипові підходиen_US
dc.subjectмовленнєва підготовкаen_US
dc.subjectфахова комунікативна компетентністьen_US
dc.titleЛінгвометодична проекція інноваційної технології поєднання різнотипових підходів вивчення мов у курсі «українська мова (за професійним спрямуванням)» на неспеціальних факультетах вищих шкілen_US
dc.title.alternativeЛингвометодическая проекция инновационной технологии соединения разнотипных подходов к изучению языков в процессе преподавании курса «украинский язык (профессиональное направление)» на неспециальных факультетах высших учебных заведенийen_US
dc.title.alternativeThe linguistic and methodical projection of the innovative technology of the combination of different approaches to languages learning in the «ukrainian language(in professional orientation) of non-specialised faculties of higher educational establishments» courseen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Didyk_Stypjak.pdf141,19 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.