Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/292
Title: Лінгвометодична проекція інноваційної технології поєднання різнотипових підходів вивчення мов у курсі «українська мова (за професійним спрямуванням)» на неспеціальних факультетах вищих шкіл
Other Titles: Лингвометодическая проекция инновационной технологии соединения разнотипных подходов к изучению языков в процессе преподавании курса «украинский язык (профессиональное направление)» на неспециальных факультетах высших учебных заведений
The linguistic and methodical projection of the innovative technology of the combination of different approaches to languages learning in the «ukrainian language(in professional orientation) of non-specialised faculties of higher educational establishments» course
Authors: Дідук-Ступ'як, Галина Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Дідук-Ступ'як, Г. І. Лінгвометодична проекція інноваційної технології поєднання різнотипових підходів вивчення мов у курсі "Українська мова" (за професійним спрямуванням) на неспеціальних факультетах вищих шкіл / Г. І. Дідук-Ступ'як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 135-141.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: інтеракція
лінгвометодична проекція
кредитно-трансферна система
різнотипові підходи
мовленнєва підготовка
фахова комунікативна компетентність
Abstract: Розглянуто застосування інноваційної лінгвометодичної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі мовленнєвої підготовки майбутніх педагогів за Європейською кредитно – трансферною системою. Описано загальнометодологічні, педагогічні, психолінгвістичні, лінгвістичні, методичні основи впровадження курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» з акцентом на формуванні фахової комунікації майбутніх вчителів. Розкрито сутність феномена технології взаємодії різних парадигм мовленнєвого розвитку студентів згідно з вимогами Загальноєвропейських рекомендацій мовної освіти, яка полягає у застосуванні інтеграційного комплексу різноаспектного вивчення студентами лінгвістичного матеріалу в чотирьох видах мовленнєвої діяльності. З'ясовано глотодидактичний інструментарій здійснення процедури використання технології поєднання різних аспектів у становленні фахового мовлення. Запропоновано авторські альтернативні інтерактивні форми, методи і прийоми.
Рассматривается использование новой лингвометодической технологии интеракции различных подходов при формировании речевой профессиональной компетентности будущих педагогов в свете требований Европейской кредитно-трансферной системы. Обоснованы общеметодологические, педагогические, лингводидактические и лингвистические основы усовершенствования речи студентов в процессе изучения курса «Украинский язык профессионального направления». Определен глотодидактический инструментарий реализации процедуры по внедрению технологии взаимодействия различных аспектов в ходе развития коммуникативной компетентности будущих учителей. Предложены авторские интерактивные формы, методы и приемы.
The article describes the usage of the innovative linguomethodical interaction technology of different approaches to the process of the teachers-to-be speech training according to the European credit and transfer system. The methodical, pedagogical, psycological and linguistical basis of the course are studied. The didactic tool of the different aspects combining technology usage is figured out. The author’s alternative interactive forms and methods are offered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/292
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Didyk_Stypjak.pdf141,19 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.