Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/293
Title: Застосування колективних форм організації навчання у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі
Other Titles: Использование коллективных форм организации обучения в процессе изучения дисциплин гуманитарного цикла в высшем учебном заведении
The implementation of cooperative learning activities in teaching humanities at the university level
Authors: Серняк, Оксана Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Серняк, О. М. Застосування колективних форм організації навчання у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі / О. М. Серняк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 141-147.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю студентів
колективні форми роботи
дисципліни гуманітарного циклу
робота у ротаційних трійках
Abstract: Проаналізовано специфіку управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Обґрунтовано впровадження колективних форм організації навчання у педагогічному ВНЗ. Висвітлений практичний досвід застосування колективних форм роботи у викладанні гуманітарних предметів. Запропоновано методику впровадження роботи у ротаційних (змінюваних) трійках.
Проанализирована специфика управления коллективной учебно-познавательной деятельностью студентов. Обосновано внедрение коллективных форм организации обучения в педагогическом вузе. Продемонстрирован практический опыт применения коллективных форм работы в процессе изучения гуманитарных предметов. Предложена методика внедрения работы в ротационных тройках.
The article deals with the analysis of cooperative learning management. The article grounds the principles of the implementation of cooperative learning activities in the higher educational establishment. The article highlights the practical experience of the use of cooperative learning techniques in the process of teaching humanities. A special technique of implementation cooperative learning activity in triads is offered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/293
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Senjak.pdf124,79 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.