Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/294
Title: Проблеми дослідження методів навчання рідної мови в науковій спадщині О. М. Біляєва
Other Titles: Проблемы исследования методов обучения родному языку в научном наследии А. М. Беляева
Research of the problem of methods of the mother tongue studies in the scientific inheritance of A. Beliayev
Authors: Савич, Людмила Павлівна
Bibliographic description (Ukraine): Савич, Л. П. Проблеми дослідження методів навчання рідної мови в науковій спадщині О. М. Біляєва / Л. П. Савич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 147-153.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: метод навчання
розповідь
бесіда
спостереження над мовою
робота з підручником
вправи
Abstract: Розглянуто методи навчання української мови, обґрунтовані видатним українським ученим-методистом О. М. Біляєвим. Окреслено поняття «методу навчання», проаналізовано існуючі класифікації. Здійснено комплексний підхід до методів навчання рідної мови, досліджено методичні положення, що стосуються способів навчання мови та особливостей їх застосування у практиці сучасної школи. Висловлено власний погляд на сутність запропонованих методів навчання і на роль ученого у висвітленні цього питання.
В статье рассмотрены методы обучения украинскому языку, обоснованные выдающимся украинским ученым-методистом А. М. Беляевым. Очерчено понятие «метод обучения», проанализированы существующие классификации. Осуществлен комплексный подход к методам обучения родному языку, исследованы методические положения, которые касаются способов обучения языку и особенностей их использования в практике современной школы. Изложен собственный взгляд на сущность предложенных методов обучения и роль ученого в раскрытии этого вопроса.
This paper analyzes methods of the Ukrainian language teaching, grounded by the outstanding Ukrainian methodology-scholar A.M. Beliayev. Conceptions of the «method of teaching» along with the existing classifications are analyzed.The comprehensive approach to the methods of native language teaching is also described. Methodological regulations, which deal with the ways of language teaching and peculiarities of its using in modern school practice, are investigated. The author expresses her own opinion about the essence of the examined methods of teaching and the role of the scientist in this question interpretation.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/294
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savuch.pdf137,37 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.