Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29586
Назва: Професійний розвиток вчителя-предметника в умовах цифрової трансформації освіти
Інші назви: PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SUBJECT TEACHERS IN THE CONTEXT OF DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION
Автори: Хоменко, Любов
Бібліографічний опис: Хоменко Л. Професійний розвиток вчителя-предметника в умовах цифрової трансформації освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 111-119. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.14
Дата публікації: 2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: професійний розвиток
вчитель-предметник
цифрова трансформація освіти
цифрові технології
цифрова грамотність
педагогічний професійний розвиток
професійна компетентність
professional development
subject teacher
digital transformation of education
digital technologies
digital literacy
pedagogical professional development
professional competence
Короткий огляд (реферат): Відзначено, що в сучасному світі цифрові технології набувають все більшої ваги в усіх сферах життя, і освіта не є винятком. У зв’язку з цим професійний розвиток освітян стає все важливішим для успішної педагогічної роботи. Особливо актуальним є розвиток вчителів-предметників, оскільки вони є ключовими фігурами в навчанні учнів конкретного предмета. Проведено дослідження професійного розвитку вчителів-предметників в умовах цифрової трансформації освіти. Зазначено, що успіх в освіті залежить від вчителя, його підготовки і компетентності. Наголошено, що зміна підходів до професійного розвитку вчителів-предметників в умовах цифрової трансформації освіти є необхідною, оскільки цифрові технології надають можливості для збільшення ефективності навчання і розвитку компетентностей учнів. Проаналізований комплексний підхід до професійного розвитку педагога- фахівця, що включає у себе навчання з використанням педагогічних технологій, формування цифрової компетентності, розвиток критичного мислення та навичок самоосвіти. Такий професійний розвиток вчителя в умовах цифрової трансформації освіти повинен бути постійним і системним. Зроблено висновки і рекомендаціями щодо подальшого професійного розвитку вчителів-предметників в умовах цифрової трансформації освіти, зокрема розвитку цифрової грамотності, адаптації до змін та ефективного використання цифрових технологій у навчальному процесі.
Digital transformation of education affects all levels of learning and requires subject teachers to undergo relevant professional development. The article discusses the current issue of professional development of subject teachers in the context of digital transformation of education. Challenges and opportunities that arise for subject teachers during the process of digital transformation of education, such as the use of digital technologies, virtual resources, online learning, individualized learning, etc., are analyzed. The importance of developing digital literacy and professional competencies of subject teachers for successful work in the digital environment is explored. Various strategies and approaches to professional development of subject teachers are also considered, such as pedagogical courses, trainings, professional collaboration networks, etc. The article concludes with conclusions and recommendations for further professional development of subject teachers in the context of digital transformation of education, including the development of digital literacy, adaptation to changes, and effective use of digital technologies in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29586
ISSN: 2311-6382
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2023, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_KHOMENKO.pdf372,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.