Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/295
Назва: Навчальні стратегії у вивченні англійської мови як методична проблема
Інші назви: Учебные стратегии в изучении иностранного языка как методическая проблема
Learning strategies in second language acquisition as the methodological problem
Автори: Семенишин, Ірина Євгенівна
Бібліографічний опис: Семенишин, І. Є. Навчальні стратегії у вивченні англійської мови як методична проблема / І. Є. Семенишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 153-157.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: навчальні стратегії
формування навчальних стратегій
комунікативна компетенція
стратегічне навчання
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи до розуміння сутності навчальних стратегій у вивченні іноземної мови. Визначено особливості досліджуваного феномена, а також обґрунтовано перелік факторів, які впливають на формування ефективних навчальних стратегій у процесі опанування студентами іншомовною комунікативною компетенцією.
Проанализированы подходы к пониманию сущности учебных стратегий в изучении иностранного языка. Определены особенности изучаемого феномена, а также обоснованы факторы, влияющие на формирование эффективных учебных стратегий в процессе овладения студентами иноязычной коммуникативной компетенцией.
The approaches to the understanding of learning strategies in second language acquisition are analyzed in the article. The author highlights a range of features of the studied phenomenon, and gives a list of factors that influence the formation of effective learning strategies in the process of mastering a second language communicative competence by the students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/295
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semenushun.pdf96,56 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.