Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2975
Title: Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти
Authors: Давидов, Павло
Bibliographic description (Ukraine): Давидов, П. Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти / Павло Давидов // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 182-187. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті розглядаються питання навчання як мистецтва оволодіння знаннями. Досліджуються питання формування креативної особистості під час навчання у вузі. Розглядаються завдання і принципи дистанційної освіти, та його креативний характер Аналізується роль медійної освіти, як процесу розвитку й саморозвитку особистості.
This article deals with the problems of studies as the art of mastering leno ledge. The problems of forming creative personality during studying in higher educational establishment are examined. This article considers the tastes and principles of remote education and its creative character. On this article it is analyzed the role of media education as the process of development and independent development of personality.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2975
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydov_Pavlo.pdf213,57 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.