Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2975
Назва: Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти
Автори: Давидов, Павло
Бібліографічний опис: Давидов, П. Навчання як мистецький процес: філософія дистанційної та медійної освіти / Павло Давидов // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 182-187. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання навчання як мистецтва оволодіння знаннями. Досліджуються питання формування креативної особистості під час навчання у вузі. Розглядаються завдання і принципи дистанційної освіти, та його креативний характер Аналізується роль медійної освіти, як процесу розвитку й саморозвитку особистості.
This article deals with the problems of studies as the art of mastering leno ledge. The problems of forming creative personality during studying in higher educational establishment are examined. This article considers the tastes and principles of remote education and its creative character. On this article it is analyzed the role of media education as the process of development and independent development of personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2975
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydov_Pavlo.pdf213,57 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.