Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29938
Title: Роль соціального працівника при виникненні явища кібербулінгу серед молоді
Authors: Заболоцький, Тарас
Bibliographic description (Ukraine): Заболоцький Т. Роль соціального працівника при виникненні явища кібербулінгу серед молоді // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-26 травня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 72-76
Issue Date: 25-May-2023
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: кібербулінг
соціальний педагог
молодь
залякування
Кіберпростір
Інтернет
соціальні мережі
Abstract: Епоха цифрових технологій принесла з собою чимало сучасних чудес, включаючи майже необмежений доступ до інформації та безпрецедентні соціальні можливості. Соціальні медіа, зокрема, є одним із найпопулярніших способів використання Кіберпростору як дорослими, так і молодими людьми, такими як діти та підлітки. Хоча соціальні медіа приносять із собою багато переваг, вони також мають негативні моменти. Нова форма залякування під назвою «кібербулінг» стала такою ж (якщо не більше) поширеною, як і цькування у реальному світі. Кібербулінг щороку вражає мільйони дітей, а батьки, педагоги та соціальні працівники не мають необхідних знань, щоб ефективно з ним боротися. Автор піднімає питання щодо ролі соціального працівника при виникненні явища кібербулінгу серед молоді, адже з кожним днем викликає все більше занепокоєння, яке впливає на підлітків, батьків і спеціалістів соціальної сфери у значній мірі. Метою цього дослідження було визначити, що потрібно знати соціальним працівникам про кібербулінг та як запобігти і попередити дане явище серед молодих людей.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29938
Appears in Collections:Соціальна робота: виклики сьогодення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22_Zablotskuj.pdf486,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.