Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/299
Назва: Фонетична інтерференція як методична проблема у процесі вивчення англійської мови після німецької студентами факультету іноземних мов
Інші назви: Фонетическая интерференция как методическая проблема в процессе изучения английского языка после немецкого студентами факультета иностранных языков
Phonetic interference as a methodological problem in teaching english after the german to foreign language department students
Автори: Миськів, Валентина Анатоліївна
Бібліографічний опис: Миськів, В. А. Фонетична інтерференція як методична проблема у процесі вивчення англійської мови після німецької студентами факультету іноземних мов / В. А. Миськів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 177-183.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інтерференція
трансференція
фонетична інтерференція
артикуляційна база
вокалізм
консонантизм
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості артикуляційної бази української, англійської та німецької мов. Розкрито вплив вимовних навичок рідної та німецької мови на англійське мовлення українців. Визначено і досліджено поняття «фонетична інтерференція» як комплексне. Воно означає перенесення особливостей звукового складу слова, орфоепічних норм вимови і осмислення, фонологічної системи рідної мови у процесі вивчення англійської мови після німецької студентами факультету іноземних мов.
Рассмотрены особенности артикуляционной базы украинского, английского, немецкого языков. Раскрыто влияние произносительных навыков родного и немецкого языка на английскую речь украинцев. Определено и изучено как комплексное понятие «фонетическая интерференция» – перенесение особенностей звукового состава слова, орфоэпических норм произношения и осмысления, фонологической системы родного языка в процесс изучения английского языка после немецкого студентами факультетов иностранных языков.
The article deals with the peculiarities of Ukraininan, English and German articulatory bases and discloses the influence of the native and German languages pronunciation habits on the English speech of Ukrainians. The term «phonetic interference» has been defined. This concept includes a complex, means the transfer characteristics of sound words, orthoepic rules of pronunciation and comprehension, phonological system of their native language while teaching English after the German students to foreign languages department students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/299
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muskiv.pdf156,22 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.