Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/300
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДацків, Ольга Павлівна-
dc.date.accessioned2011-10-04T08:53:42Z-
dc.date.available2011-10-04T08:53:42Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationДацків, О. П. Експериментальна перевірка ефективності методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 183-191.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/300-
dc.description.abstractОписано методичний експеримент,в якому порівнюються два варіанти методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Наведено дані передекспериментального та післяекспериментального зрізів, проаналізовано результати експериментального навчання. Зроблено висновок про загальну ефективність методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Підтверджено за допомогою методів математичної статистики більшу ефективність першого варіанта методики.en_US
dc.description.abstractОписан методический эксперимент, в котором сравниваются два варианта методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизации. Приведены данные предэкспериментального и послеэкспериментального срезов, проанализированы результаты экспериментального обучения. Сделан вывод об общей эффективности методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизации. Определена и подтверждена с помощью методов математической статистики большая эффективность первого варианта методики.en_US
dc.description.abstractThe methodological experiment comparing two variants of the methodology developing future English teachers’ speaking skills by means of dramatization has been described. The statistics of the preexperimental and postexperimental testing has been given, the results of the experimental teaching have been analysed. The conclusion about general effectiveness of the methodology developing future English teachers’ speaking skills has been made. The effectiveness of the first variant of the methodology has been proved with the use of statistical methods.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвміння говорінняen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectзасоби драматизаціїen_US
dc.subjectметодичний експериментen_US
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизаціїen_US
dc.title.alternativeЭкспериментальная проверка эффективности методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизацииen_US
dc.title.alternativeThe experimental testing of effectiveness of the methodology developing future english teachers’ speaking skills by means of dramatizationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dacskiv.pdf160,19 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.