Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/300
Назва: Експериментальна перевірка ефективності методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації
Інші назви: Экспериментальная проверка эффективности методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизации
The experimental testing of effectiveness of the methodology developing future english teachers’ speaking skills by means of dramatization
Автори: Дацків, Ольга Павлівна
Бібліографічний опис: Дацків, О. П. Експериментальна перевірка ефективності методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 183-191.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вміння говоріння
майбутній вчитель
засоби драматизації
методичний експеримент
Короткий огляд (реферат): Описано методичний експеримент,в якому порівнюються два варіанти методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Наведено дані передекспериментального та післяекспериментального зрізів, проаналізовано результати експериментального навчання. Зроблено висновок про загальну ефективність методики формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Підтверджено за допомогою методів математичної статистики більшу ефективність першого варіанта методики.
Описан методический эксперимент, в котором сравниваются два варианта методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизации. Приведены данные предэкспериментального и послеэкспериментального срезов, проанализированы результаты экспериментального обучения. Сделан вывод об общей эффективности методики формирования умений говорения у будущих учителей английского языка средствами драматизации. Определена и подтверждена с помощью методов математической статистики большая эффективность первого варианта методики.
The methodological experiment comparing two variants of the methodology developing future English teachers’ speaking skills by means of dramatization has been described. The statistics of the preexperimental and postexperimental testing has been given, the results of the experimental teaching have been analysed. The conclusion about general effectiveness of the methodology developing future English teachers’ speaking skills has been made. The effectiveness of the first variant of the methodology has been proved with the use of statistical methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/300
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dacskiv.pdf160,19 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.