Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3027
Название: The shakespearean vocative as grammatical metaphor
Авторы: Sytnyk, Natalia
Библиографическое описание: Sytnyk, N. The shakespearean vocative as grammatical metaphor / Natalia Sytnyk // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 32. – С. 202-206. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується значення вокативних конструкцій у роботах Шекспіра. Досліждується їх функціональний потенціал як маркерів міжособистісного та текстуального. Вивчення вокативних конструкцій важливе для розуміння того, як герої Шекспіра конструюють свої емоції, відносини, ставлення, статус та визначають, як і де вони позиціонують один одного та як вони створюють текстуальну інформацію.
The article analyzes the meaning of vocative constructions in Shakespeare’s works. Their functional potential as markers of interpersonal and textual are investigated. Research into vocative constructions is important for understanding the way Shakespeare’s characters construe their emotions, relationships, attitudes, status and identify in what capacity and where they position each other and how they create textual information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3027
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 32

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sytnyk_Natali.pdf536,71 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.