Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/303Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Моштук, Василь Васильович | - |
| dc.date.accessioned | 2011-10-04T09:45:01Z | - |
| dc.date.available | 2011-10-04T09:45:01Z | - |
| dc.date.issued | 2011-03 | - |
| dc.identifier.citation | Моштук, В. В. Сутність поняття "проектно-технологічна культура" та її основні структурні компоненти / В. В. Моштук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 204-211. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/303 | - |
| dc.description.abstract | На підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізовано підходи до визначення проектної і технологічної культур як важливих складових фахової підготовки педагога. Викладено авторську інтерпретацію поняття «проектно-технологічна культура» майбутнього вчителя трудового навчання. Розкрито сутність проектно-технологічної культури, визначено її структурні компоненти. Виділено основні властивості проектно-технологічної культури та умови оволодіння ними педагогом. | en_US |
| dc.description.abstract | На основании теоретико-эмпирических исследований проанализированы подходы к определению проектной и технологической культур как важных составляющих профессиональной подготовки педагога. Изложена авторская интерпретация понятия «проектно-технологическая культура» будущего учителя трудового обучения. Раскрыта сущность проектно-технологической культуры, определены ее структурные компоненты. Выделены основные свойства проектно-технологической культуры и условия овладения ими педагогом. | en_US |
| dc.description.abstract | The approaches to the definition of project and technological culture as an important component of teacher’s professional training are analysed on the basic of theoretical and empirical researches. The author’s interpretation of the notion of «project-technological culture» of future teachers of labor studies is outlined. The essence of project-technological culture is solved, its structural components are determined. The basic properties of project-technological culture and the conditions of acquirement its by teacher are allocated. | en_US |
| dc.language.iso | uk | en_US |
| dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
| dc.subject | культура | en_US |
| dc.subject | проект | en_US |
| dc.subject | проектування | en_US |
| dc.subject | технологія | en_US |
| dc.subject | проектно-технологічна культура | en_US |
| dc.title | Сутність поняття «проектно-технологічна культура» та її основні структурні компоненти | en_US |
| dc.title.alternative | Сущность понятия «проектно-технологическая культура» и ее основные структурные компоненты | en_US |
| dc.title.alternative | The essence of concept is «project-technological culture»; it’s basic structural components | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Moshtyk.pdf | 166,39 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.