Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/303
Title: Сутність поняття «проектно-технологічна культура» та її основні структурні компоненти
Other Titles: Сущность понятия «проектно-технологическая культура» и ее основные структурные компоненты
The essence of concept is «project-technological culture»; it’s basic structural components
Authors: Моштук, Василь Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Моштук, В. В. Сутність поняття "проектно-технологічна культура" та її основні структурні компоненти / В. В. Моштук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 204-211.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: культура
проект
проектування
технологія
проектно-технологічна культура
Abstract: На підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізовано підходи до визначення проектної і технологічної культур як важливих складових фахової підготовки педагога. Викладено авторську інтерпретацію поняття «проектно-технологічна культура» майбутнього вчителя трудового навчання. Розкрито сутність проектно-технологічної культури, визначено її структурні компоненти. Виділено основні властивості проектно-технологічної культури та умови оволодіння ними педагогом.
На основании теоретико-эмпирических исследований проанализированы подходы к определению проектной и технологической культур как важных составляющих профессиональной подготовки педагога. Изложена авторская интерпретация понятия «проектно-технологическая культура» будущего учителя трудового обучения. Раскрыта сущность проектно-технологической культуры, определены ее структурные компоненты. Выделены основные свойства проектно-технологической культуры и условия овладения ими педагогом.
The approaches to the definition of project and technological culture as an important component of teacher’s professional training are analysed on the basic of theoretical and empirical researches. The author’s interpretation of the notion of «project-technological culture» of future teachers of labor studies is outlined. The essence of project-technological culture is solved, its structural components are determined. The basic properties of project-technological culture and the conditions of acquirement its by teacher are allocated.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/303
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moshtyk.pdf166,39 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.