Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/304
Title: Професійні проби як засіб підготовки школярів до вибору майбутньої професії типу «людина – художній образ»
Other Titles: Профессиональные пробы как средство подготовки школьников к выбору будущей профессии типа «человек – художественный образ»
Professional proofs as means of pupils’ preparation to the choice of future profession of a «person-image» type
Authors: Іваньо, Юрій Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Іваньо, Ю. Ю. Професійні проби як засіб підготовки школярів до вибору майбутньої професії типу "людина - художній образ" / Ю. Ю. Іваньо // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 211-217.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: школяр
професійні проби
вибір професії
«людина – художній образ»
Abstract: Визначено вплив професійних проб на формування в учнів 8–9 класів загальноосвітніх шкіл готовності до вибору майбутньої професії. Обґрунтовано, що професійні проби можуть бути природною складовою уроків з трудового навчання. На прикладі різьблення по деревині показано особливості методики здійснення професійних проб трьох рівнів складності за професіями типу «людина – художній образ».
Определено влияние профессиональных проб на формирование у учащихся 8–9 классов средних общеобразовательных школ готовности к выбору будущей профессии. Обосновано, что профессиональные пробы могут быть естественным компонентом уроков по трудовому обучению. На примере резьбы по древесине раскрыты особенности методики осуществления профессиональных проб трех уровней сложности по профессиям типа «человек – художественный образ».
The influence of the professional proofs on the formation of the preparedness of the pupils of the 8th and 9th grades of secondary school to the choice of future profession is identified. It is stated that professional proofs may be a natural component of the labour lesson. The peculiarities of the methodology of implementing professional proofs on 3 levels of difficulties of professions of «person-image» type on the example of carving are showed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/304
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivano.pdf200,33 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.