Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/306
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПермякова, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2011-10-04T09:59:25Z-
dc.date.available2011-10-04T09:59:25Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationПермякова, О. Г. Моніторинг якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень (друга половина ХХ століття) / О. Г. Пермякова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 224-229.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/306-
dc.description.abstractРозглянуто питання проведення моніторингу якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень. Прикладом моніторингу на міжнародному рівні є впровадження міжнародних програм (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA тощо), які проводяться за сприяння Міжнародної асоціації з оцінки навчальних досягнень (IEA) та Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD). Висвітлено фактори, які впливають на результати показників успішності учнів загальноосвітніх навчальнихзакладів.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы проведения мониторинга качества обучения в странах Европы в контексте международных сравнительных исследований. Примером мониторинга на международном уровне являются международные программы (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA), которые проводятся при содействии Международной ассоциации по оценке учебных достижений (IEA) и Организации экономического сотрудничества и развития (OECD). Определены факторы, влияющие на результаты показателей успеваемости учеников общеобразовательных учебных заведений.en_US
dc.description.abstractThe article deals with conducting of monitoring the quality of education in European countries in the context of international comparative researches. The implementation of international programs (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA etc.) is an example of monitoring at the international level. These programs are conducted by the instrumentality of the International Association for the evaluation of educational achievement (IEA) and Organization for Economіс Co-operation and Development (OECD). The factors that influence upon the results of the success rates of secondary schools pupils have been analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectміжнародні порівняльні дослідженняen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectосвітні системиen_US
dc.subjectтестуванняen_US
dc.subjectзагальна успішністьen_US
dc.subjectрезультати успішностіen_US
dc.titleМоніторинг якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень (друга половина ХХ століття)en_US
dc.title.alternativeМониторинг качества обучения в европейских странах в контексте международных сравнительных исследований (вторая половина ХХ века)en_US
dc.title.alternativeMonitoring the quality of education in european countries in the context of international comparative research (secound half of the 20th century)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Permjakova.pdf126,72 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.