Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/306
Title: Моніторинг якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень (друга половина ХХ століття)
Other Titles: Мониторинг качества обучения в европейских странах в контексте международных сравнительных исследований (вторая половина ХХ века)
Monitoring the quality of education in european countries in the context of international comparative research (secound half of the 20th century)
Authors: Пермякова, Ольга Григорівна
Bibliographic description (Ukraine): Пермякова, О. Г. Моніторинг якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень (друга половина ХХ століття) / О. Г. Пермякова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 224-229.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: моніторинг
міжнародні порівняльні дослідження
якість навчання
освітні системи
тестування
загальна успішність
результати успішності
Abstract: Розглянуто питання проведення моніторингу якості навчання в європейських країнах у контексті міжнародних порівняльних досліджень. Прикладом моніторингу на міжнародному рівні є впровадження міжнародних програм (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA тощо), які проводяться за сприяння Міжнародної асоціації з оцінки навчальних досягнень (IEA) та Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD). Висвітлено фактори, які впливають на результати показників успішності учнів загальноосвітніх навчальнихзакладів.
Рассмотрены вопросы проведения мониторинга качества обучения в странах Европы в контексте международных сравнительных исследований. Примером мониторинга на международном уровне являются международные программы (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA), которые проводятся при содействии Международной ассоциации по оценке учебных достижений (IEA) и Организации экономического сотрудничества и развития (OECD). Определены факторы, влияющие на результаты показателей успеваемости учеников общеобразовательных учебных заведений.
The article deals with conducting of monitoring the quality of education in European countries in the context of international comparative researches. The implementation of international programs (TIMSS, PISA, PIRLS, CIVIC, LINGVA etc.) is an example of monitoring at the international level. These programs are conducted by the instrumentality of the International Association for the evaluation of educational achievement (IEA) and Organization for Economіс Co-operation and Development (OECD). The factors that influence upon the results of the success rates of secondary schools pupils have been analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/306
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Permjakova.pdf126,72 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.