Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30970
Title: Урок як форма організації дидактичних процесів з фізичної культури, його становлення та зміст
Authors: Добровольський, В. М.
Винничук, Олег Теофілович
Bibliographic description (Ukraine): Добровольський В. М., Винничук О. Т. Урок як форма організації дидактичних процесів з фізичної культури, його становлення та зміст // Innovative development of science, technology and education : Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. (November 16-18, 2023 ). Vancouver : Perfect Publishing, 2023. P. 299-306
Issue Date: 16-Nov-2023
Keywords: фізичка культура
урок
дидактична система
дидактичний процес
зміст уроку фізичної культури
Abstract: У статті розглянуто урок як форму організації дидактичних процесів з фізичної культури; визначено його місце в структурі дидактичних основ з фізичної культури; з’ясовано основні історичні етапи становлення уроку фізичного виховання; здійснено аналіз визначення поняття уроку. Проведено детальну характеристику змісту уроку фізичної культури, визначено його основні компоненти, зокрема розглянуто: роль діяльності вчителя на уроці та її найбільш значущі моменти; діяльність учнів та її різновиди; взаємозв’язок діяльності вчителя та учнів; результати взаємодії учнів з педагогом на уроці фізичної культури.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30970
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dobrovolskyi_ Vynnychuk.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.