Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30970
Назва: Урок як форма організації дидактичних процесів з фізичної культури, його становлення та зміст
Автори: Добровольський, В. М.
Винничук, Олег Теофілович
Бібліографічний опис: Добровольський В. М., Винничук О. Т. Урок як форма організації дидактичних процесів з фізичної культури, його становлення та зміст // Innovative development of science, technology and education : Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. (November 16-18, 2023 ). Vancouver : Perfect Publishing, 2023. P. 299-306
Дата публікації: 16-лис-2023
Ключові слова: фізичка культура
урок
дидактична система
дидактичний процес
зміст уроку фізичної культури
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто урок як форму організації дидактичних процесів з фізичної культури; визначено його місце в структурі дидактичних основ з фізичної культури; з’ясовано основні історичні етапи становлення уроку фізичного виховання; здійснено аналіз визначення поняття уроку. Проведено детальну характеристику змісту уроку фізичної культури, визначено його основні компоненти, зокрема розглянуто: роль діяльності вчителя на уроці та її найбільш значущі моменти; діяльність учнів та її різновиди; взаємозв’язок діяльності вчителя та учнів; результати взаємодії учнів з педагогом на уроці фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30970
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrovolskyi_ Vynnychuk.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.