Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3535
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.date.accessioned2013-10-21T12:52:23Z-
dc.date.available2013-10-21T12:52:23Z-
dc.date.issued2008-09-30-
dc.identifier.citationСемеріков, С. Фундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освіти [Текст] / С. Семеріков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, Г.Терещук та ін. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 8. – С. 71-75.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3535-
dc.description.abstractУ статті розглянуто місце фундіювання змісту навчання в модифікації методичної системи навчання інформатичних дисциплін на основі концепції фундаменталізації. Встановлено зв’язок фундіювання та стабілізації змісту, визначено шляхи та умови ефективності фундіювання.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.titleФундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 8

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Semerikov.pdf220,61 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.