Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3535
Назва: Фундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освіти
Автори: Семеріков, Сергій Олексійович
Бібліографічний опис: Семеріков, С. Фундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освіти [Текст] / С. Семеріков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, Г.Терещук та ін. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 8. – С. 71-75.
Дата публікації: 30-вер-2008
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто місце фундіювання змісту навчання в модифікації методичної системи навчання інформатичних дисциплін на основі концепції фундаменталізації. Встановлено зв’язок фундіювання та стабілізації змісту, визначено шляхи та умови ефективності фундіювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3535
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semerikov.pdf220,61 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.