Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3557
Title: Організація самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні
Other Titles: Организация самостоятельной работы будущих учителей по овладению англоязычной компетентностью в аудировании
The organization of future english language teachers self study work on acquiring listening competence
Authors: Задорожна, Ірина Павлівна
Bibliographic description (Ukraine): Задорожна, І. П. Організація самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні [Текст] / І. П. Задорожна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 89–96. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: самостійна робота
компетентність
аудіювання
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: На основі аналізу особливостей навчання майбутніх учителів англійської мови на різних курсах, специфіки виду мовленнєвої діяльності визначено особливості самостійної роботи з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні у різні роки навчання (з І по IV курси). Запропоновано типи та види вправ для оволодіння майбутніми вчителями англомовною компетентністю в аудіюванні.
На основании анализа особенностей обучения будущих учителей английского языка на разных курсах, специфики вида речевой деятельности определены особенности самостоятельной работы по овладению англоязычной компетентности в аудировании в разные годы обучения (с І по IV курсы. Предложены типы и виды упражнений по овладению будущими учителями англоязычной компетентностью в аудировании.
On the basis of analysis of future English language teachers training, main characteristics of listening competence the peculiarities of self-study work organization on acquiring listening competence (I-IV courses) have been defined, types and kinds of exercises on acquiring listening competence by future English language teachers have been grounded in the article.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3557
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zadorozhna_Iryna.pdf285,16 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.