Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3557
Назва: Організація самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні
Інші назви: Организация самостоятельной работы будущих учителей по овладению англоязычной компетентностью в аудировании
The organization of future english language teachers self study work on acquiring listening competence
Автори: Задорожна, Ірина Павлівна
Бібліографічний опис: Задорожна, І. П. Організація самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні [Текст] / І. П. Задорожна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 89–96. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: самостійна робота
компетентність
аудіювання
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу особливостей навчання майбутніх учителів англійської мови на різних курсах, специфіки виду мовленнєвої діяльності визначено особливості самостійної роботи з оволодіння англомовною компетентністю в аудіюванні у різні роки навчання (з І по IV курси). Запропоновано типи та види вправ для оволодіння майбутніми вчителями англомовною компетентністю в аудіюванні.
На основании анализа особенностей обучения будущих учителей английского языка на разных курсах, специфики вида речевой деятельности определены особенности самостоятельной работы по овладению англоязычной компетентности в аудировании в разные годы обучения (с І по IV курсы. Предложены типы и виды упражнений по овладению будущими учителями англоязычной компетентностью в аудировании.
On the basis of analysis of future English language teachers training, main characteristics of listening competence the peculiarities of self-study work organization on acquiring listening competence (I-IV courses) have been defined, types and kinds of exercises on acquiring listening competence by future English language teachers have been grounded in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3557
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadorozhna_Iryna.pdf285,16 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.