Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3597
Назва: Особливості гендерних стереотипів українських педагогів залежно від рівня стереотипності сучасних мас-медіа
Інші назви: Особенности гендерных стереотипов украинских педагогов в зависимости от уровня стереотипности современных масс-медиа
The peculiarities of gender stereotypes of Ukrainian teachers and the stereotypes level in mass-media
Автори: Радченко, Катерина Вікторівна
Бібліографічний опис: Радченко, К. В. Особливості гендерних стереотипів українських педагогів залежно від рівня стереотипності сучасних мас-медіа / К. В. Радченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 52–57. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: гендерні стереотипи
сучасні мас-медіа
українські педагоги
емпіричне дослідження
контент-аналіз
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Раскрыты особенности проявлений традиционных гендерных стереотипов украинских педагогов в зависимости от стереотипности современных масс-медиа, выявленные по результатам эмпирического исследования. Показана эффективность дисперсионного анализа для определения влияния мас-медиа на создание указанных стереотипов у педагогических работников.
On the basis of the results of empirical study the author reveals the peculiarities of manifestation of Ukrainian teachers’ traditional gender stereotypes depending on stereotyping of modern mass-media. The effectiveness of dispersive analysis for defining the impact of mass media on formation of the mentioned teachers’ stereotypes is demonstrated.
Розкрито деякі особливості проявів традиційних гендерних стереотипів українських педагогів залежно від стереотипності сучасних мас-медіа, виявлені за результатами емпіричного дослідження. Показано ефективність дисперсійного аналізу для визначення впливу мас-медіа на створення зазначених стереотипів у педагогічних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3597
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RADCHENKO.pdf253,19 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.