Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3611
Назва: Використання інформаційних технологій у навчанні молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату
Інші назви: Использование информационных технологий в обучении младших школьников с нарушением опорно-двигательного аппарата
Use of information technologies in the process of education of primary school pupils with musculoskeletal system disorders
Автори: Чеботарьова, Олена Валентинівна
Бібліографічний опис: Чеботарьова, О. В. Використання інформаційних технологій у навчанні молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату / О. В. Чеботарьова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 129–133. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: школярі із порушеннями опорно-рухового апарату
сучасні інформаційні технології
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Раскрыты особенности применение современных информационных технологий в процессе обучения младших школьников с нарушениями опорно-двигательного аппарата в специальных учебных заведениях. Определена коррекционная направленность компьютерных учебно-развивающих программ для познавательного развития учеников с особыми потребностями.
The article describes the features of information technology use in the process of education of primary school pupils with musculoskeletal system disorders in special educational institutions. Correctional orientation of computer-based training and developmental programs designed to promote cognitive development of pupils with musculoskeletal system disorders is defined.
Розкрито особливості застосування інформаційних технологій в процесі навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату у спеціальних навчальних закладах. Визначено корекційну спрямованість комп’ютерних навчально-розвивальних програм для пізнавального розвитку учнів із особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3611
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CHEBOTARIOVA.pdf225,88 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.