Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3613
Назва: Елементи використання медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи
Інші назви: Элементы использования медиаобразовательных технологий в учебном процессе высшей школы
The usage of media technologies in educational process at high school
Автори: Дивак, Володимир Валерійович
Бібліографічний опис: Дивак, В. В. Елементи використання медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи / В. В. Дивак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 139–143. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вища школа
медіаосвітні технології
медіаграмотність
медіаінформація
засоби масової інформації
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Проанализированы вопросы использования определенных элементов медиаобразовательных технологий в учебном процессе высшей школы. Раскрыта специфика анализа периодических изданий на практических занятиях, подбора новостей средств массовой информации, просмотра и обсуждения видеофильмов. Определены причины необходимости внедрения медиаграмотности в учебный процесс высшей школы. Освещены основные положения Концепции медиаграмотности в Украине.
The article considers the usage of certain elements of media technologies in educational process at high school. The peculiarities of analysis of the periodicals at practical classes, the selection of the news from mass media, watching and discussing movies are defined. The necessity of introduction of media literacy in the educational process of high school is stressed. The key statements of the Concept of media literacy in Ukraine are analysed.
Проаналізовано проблему використання певних елементів медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи. Розкрито специфіка аналізу періодичних видань на практичних заняттях, підбору новин засобів масової інформації (ЗМІ), перегляду та обговорення відеофільмів. Визначено причини необхідності впровадження медіаосвіти у навчальний процес вищої школи. Висвітлено основні положення Концепції медіаосвіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3613
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DYVAK.pdf252,94 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.